loading...
کلوپ رسمي هواداران گهر زاگرس|Club Fans Gahar Zagros
تبليغات
بنر هاي مخصوص
بنر هاي مخصوص كلوپ

http://axgig.com/images/48763919702136251085.gif
کلوپ هواداران گهر زاگرس | Club Fans Gahar Zagros

http://atasheentezar.persiangig.com/%D8%A8%D8%B3%D9%85%20%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%20%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%AD%D9%85%D9%86%20%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%AD%DB%8C%D9%852/8.gif

::.. به کلوپ هواداران گهر زاگرس|Club Fans Gahar Zagros خوش آمید..::
برای حمایــــــت از این تیم در سایت عضو شويد.
http://s3.picofile.com/file/7506506234/gaharzagros_tk_2_.gif

چنان چه قصد تبادل بنر داشتید با آدی زیر تماس بگیرید
GaharZagrosLorestan@Yahoo.Com

www.gaharzagroslorestan.rzb.ir



فروم هواداران گهرزاگرس
فروم هواداران گهرزاگرس
با حضور در فروم هواداران و فعاليت ميتوانيد مديريت بخش را بر عهده بگيريد .

ورود به فروم با كليك بر روي بنر زير !
http://s3.picofile.com/file/7506506020/gaharzagros_tk_1_.gif

گهر ...
نيم فصل اول به پايان رسيد...
تيم محبوب ما فقط 9 امتياز به دست آورد ...
بدين ترتيب گهر شانس كمي براي ماندن در ليگ را نسبت به تيم هاي بالا جدولي دارد.
تيم براي ماندن در ليگ به چند چيز نياز دارد :
1.انجام بازي هاي خانگي در خود لرستان
2.تقويت در نيم فصل
3.در كسب نتايج اولويت برد بعد از آن مساوي ، تيم بايد در نيم فصل دوم بازي هاي كم تري را واگذار كند .
4.حمايت از سرمربي( تغيير ندادن در كادرفني )
5.جذب مهاجم سرعتي و تمام عيار
و...
درخواست ما از مسئولين:
هر كاري واسه نيم فصل اول كرديد گفتيم حتما صلاح ميدونيد اينجوري باشه..
ولي بياييد و نيم فصل دوم همت كنيد و تيم را براي جوانان لر در ليگ نگهداريد ..
فقطِ فقط ..
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چرا تنبلی می‌کنیم؟ 0 334 gahar_zagros
خشک کردن میوه جات با هوای داغ 0 239 gahar_zagros
دود دادن مواد گوشتی 0 230 gahar_zagros
کاهش 50 درصدی بودجه بیماری‌های صعب‌العلاج 0 276 gahar_zagros
استیل‌آذین گهر از هفته شانزدهم در لرستان به میدان می‌رود 0 240 gahar_zagros
چت روم 33 1736 admin
آهنگي از جنس گهر 1 293 admin
این حق است که ما این همه پول بگیریم و گهر هیچی؟ 2 379 sawxi
پست ويژه كلوپ هواداران گهر زاگرس 1 301 sawxi
حال و هواي فروم عوض شده 23 1249 admin
پیشرفت سایت 15 1088 admin
كاش گهر دورود بجاي نيكبخت ها بدنبال رازاني ها بود 0 249 gahar_zagros
شهرداری دورود فقط ۱۲۰ میلیون تومان به بازیکنان پول داده است 0 258 gahar_zagros
ارتقا کاربری کاربران 4 506 gahar_zagros
اطلاعیه های مهم کلوپ 19 1033 gahar_zagros
ظرفیت گردشگری بروجرد در غرب کشور/ صنایع دستی نیازمند توجه جدی تر 0 251 gahar_zagros
500 واحد سنگ بری در لرستان فعالیت دارند/ اشتغال 17 هزار نفر 0 236 gahar_zagros
سد ایوشان خرم آباد تا اسفندماه سال جاری آماده آبگیری می شود 0 260 gahar_zagros
لرستان آماده میزبانی مسابقات کبدی آسیایی است/ تعیین اعضای هیئت بوکس 0 231 gahar_zagros
غيبت! 1 329 gahar_zagros
“خنده بازار” سیما در میانه مصیبت زلزله زدگان 3 497 traxtor
چطور با انجمن گهر زاگرس آشنا شديد ؟ 2 434 admin
آرميتا در ديدار آقا/عکس 1 373 admin
مشعل المپیک خاموش شد 3 407 admin
دانستني های جالب 8 717 admin
تبليغ براي سايت ما 1 305 admin
مجوز استخدام 3 هزار نفر در دستگاه های لرستان اخذ شد 2 396 admin
اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر ایران 26 1744 admin
لينك پخش مستقيم شبكه افلاك ، شبكه خومو 1 775 admin
مراسم افطاری لرستانی های مقیم مرکز در دانشگاه 2 489 admin
Admin بازدید : 184 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)

'اسماعیل حیدرپور' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به قابلیت های بازیكنان این تیم افزود: با وجود تمام مشكلات مالی و امكانات فنی موجود، خوشبختانه مجموعه تیم زاگرس توانستند با اقتدار به لیگ برتر راه یابند.

سرپرست تیم فوتبال گهر زاگرس دورود به نقش رسانه ها درایجاد روحیه بازیكنان و راهیابی تیم گهر به لیگ برتراشاره كرد و گفت:با توجه به اینكه اصحاب رسانه دراستان لرستان وظیفه سنگینی برای حفظ جایگاه تیم در لیگ برتر بر دوش دارند از این قشر انتظار می رود دراین راستا به خوبی عمل كنند.

حیدر پور با بیان اینكه گهر زاگرس دورود نیازمند همكاری و مساعدت مردم و مسئولان لرستان، گفت: ماندن این تیم فوتبال در لرستان و شهرستان دورود منوط به ایجاد زیر ساخت های لازم در شهرستان دورود و استان لرستان است.

وی از مسئولان استان به خصوص استاندار لرستان، مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان دورود خواست تا با حمایت های مالی و ارایه راهكارهای منطقی تكلیف تیم را مشخص كنند.

وی گفت: تیم گهر زاگرس مانند كودكی است كه نیازمند حمایت های همه جانبه است و درصورتیكه تا اوایل تیرماه سال جاری امكانات تیم گهر زاگرس دورود برای حضور در مسابقات لیگ برتر كشور مهیا نشود این تیم به متقاضیان واگذار و از لرستان انتقال داده می شود.

حیدرپور افزود: طبق استانداردهای ای اف سی حضورتیم های فوتبال درمسابقات لیگ برتر فوتبال كشور مستلزم فراهم نمودن شرایطی ازجمله فضای استادیوم و ورزشگاه، وجود هتل به منظور اسكان بازیكنان تیم های مطرح كشور و فرودگاه در مجاورت شهرستان است.

سرپرست تیم فوتبال گهر زاگرس دورود لرستان اظهارداشت: برهمین اساس مهیا شدن این شرایط نیازمند همكاری و مساعدت مسئولان استان و شهرستان دورود دارد.

وی تصریح كرد: میزان اعتبار مورد نیاز برای حضور مقتدرانه تیم گهر زاگرس دورود لرستان در لیگ برتر براساس نظر كارشناسان بیش از80 میلیارد ریال است.

Admin بازدید : 184 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)

'داوود مهابادی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در دورود افزود : متاسفانه مسوولان شهرستان دورود به رغم ادعایشان مبنی بر حمایت از تیم گهر زاگرس تاكنون هیچ اقدام عملی در جهت بهبود وضعیت مالی و تداركاتی این تیم انجام نداده اند.

وی اظهار داشت: در استان لرستان برای نخستین بار یك اتفاق بزرگی رخ داده و آن هم راه یابی مقتدرانه تیم گهر زاگرس دورود به لیگ برتر كشور است.

وی گفت: متاسفانه مسوولان كمترین اقدامی در جهت رفع نیازهای مالی و تداركاتی این تیم انجام نداده اند.

مهابادی افزود:پس از كسب پیروزی در مقابل ایران جوان بوشهر ، در مراسمی پر طمطراق در استادیوم ورزشی دورود قرار بود به پاس قدردانی از بازیكنان هدایایی از طرف فرمانداری و شهرداری به آنها اهدا شود اما امروز با گذشت بیش از 10 روز هیچ خبری از تحویل این هدایا به بازیكنان نیست.

وی اضافه كرد: پارسال با دست خالی این تیم را تا به این مرحله رسانده ایم اما متاسفانه كسی از مسوولان به فكر نیست و تنها به صورت مقطعی دنبال فرصت برای مطرح كردن خودشان هستند.

وی با بیان اینكه كدام مسوول دورودی یك نهار و یا یك شام به بازیكنان داد ؟ و یا پرداخت كدام هزینه سفر تیم را تقبل كردند؟

وی گفت: الان هم در حالی كه لیگ برتری ها در حال بستن تیم هایشان هستند ما همچنان در بلاتكلیفی قرار داریم و اصلا معلوم نیست تیم گهر زاگرس دورود موفق به بازی در لیگ خواهد شد یا نه ؟

مهابادی افزود: تمام دلخوشی و هدف اعضای تیم جلب رضایتمندی مردم قدرشناس دورود است و گرنه تا بحال استعفا داده بودم.

وی اظهار داشت: كمتر از یك ماه دیگر قرار است از طرف فدراسیون فوتبال آسیا برای ارزیابی امكانات و زیرساخت های برگزاری مسابقات لیگ برتر در دورود به این شهر اعزام شوند و مسوولان در این شرایط حساس باید به فكر رفع مشكلات موجود استادیوم ورزشی و دیگر امكانات مورد نیاز دورود باشند.

وی در ادامه از مسوولان دورود و لرستان خواست به صورت جدی و دلسوزانه آستین ها را بالا زده و با حمایت و بر طرف نمودن مشكلات مالی و تداركاتی تیم فوتبال گهر زاگرس دورود زمینه مطرح شدن ورزش لرستان را فراهم كنند.

Admin بازدید : 536 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

'حیدر بهاروند' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال گهر زاگرس كه موفق به صعود به لیگ برتر شد افزود: استانداردهای حضور تیم درلیگ برتر از سوی AFC تدوین شده كه تمام تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر باید آن را احراز كنند.

رییس هیات فوتبال لرستان در ادامه گفت:برای حل مشكل تیم گهرزاگرس نشستی باشورای شهر و مسوولان تربیت بدنی دورود برگزارشد و قول پیگیری و كمك به حل مشكلات این تیم را دادند ضمن اینكه شهرداری دورود تقبل كرد استادیوم این شهر را برای میزبانی تیم گهرتاچهارم تیرماه آخرین مهلت تایید امكانات از سوی فدراسیون آماده كند.

وی گفت:در صورتی كه ورزشگاه دورود تا چهارم تیرماه آماده نشود، بازی‌های تیم گهر در ورزشگاه خرم‌آباد انجام می شود.

بهاروند ابراز امیدواری كرد با آماده شدن ورزشگاه دورود این تیم كه متعلق به مردم لرستان و شهر دورود می باشد، در این شهر بماند.

وی اظهارداشت:تیم گهر زاگرس متعلق به مردم لرستان بوده و اكنون تلاش جمعی برای حفظ این تیم در استان آغاز شده است.

رییس هیات فوتبال لرستان در رابطه با مساله بلاتكلیفی‌ تیم گهر زاگرس كه به ضرر تیم در مقطع آماده‌سازی پیش از فصل تمام خواهد شود نیز گفت: مسوولان استان تلاش می‌كنند تا شرایط را برای حضور قدرتمند گهر زاگرس در لیگ برتر فراهم كنند.

وی افزود: با استاندار لرستان كه سابقه تیم داری و حمایت مالی ازتیم های ورزشی در استان كرمان را دارد مذاكرات امیدوار كننده‌ای در خصوص تیم گهر زاگرس صورت گرفته است.

بهاروند در خصوص بحث فروش باشگاه گهر كه از سوی مدیران این باشگاه مطرح شده نیز گفت: مالكان باشگاه می‌توانند آن را بفروشند اما نمی‌توانند آن را از لرستان خارج كنند چرا كه این تیم متعلق به مردم استان است.

وی گفت:باشگاه گهر زاگرس كه با رقمی معادل هفت میلیارد ریال خریداری شده با ورود به لیگ برتر ارزشی معادل 50 تا 60 میلیارد ریال یافت كه اكنون صحبت فروش آن می‌شود ضمن اینكه هیات فوتبال لرستان با فروش باشگاه مخالف نیست اما باید توجه داشت كه این تیم نباید از لرستان خارج شود.

وی با بیان اینكه تیم گهر زاگرس به ظاهر متعلق به دادستانی كل كشور می باشد اظهارداشت: نامه‌نگاری با دادستانی كشور برای تعیین تكلیف مالكیت باشگاه گهر زاگرس صورت گرفته است.

تیم گهر زاگرس دورود با صعود از لیگ دسته یك كشور به عنوان تنها تیم استان لرستان به لیگ برتر راه یافت.


خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا)
Admin بازدید : 536 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

خطر حذف بیخ گوش گهر زاگرس / مسوولان کمبود امکانات را بهانه کردند؟؟!!!

مسئولـــــــــــــین لطفا فکری کنید!

رییس فدراسیون فوتبال از احتمال کنار گذاشتن گهر زاگرس از لیگ برتر فوتبال خبر داد و افزود: برای بررسی امکانات تیم‌های لیگ برتر با هیچ تیمی تعارف نداریم.
 به گزارش «دنیای صنعت»، علی کفاشیان درباره حضور تیم‌های دسته یکی در لیگ برتر که امکانات کمی دارند، بیان کرد: معیارهای تیم‌های فوتبال توسط AFC تعیین شده و آن‌ها مدام بازرسی می‌کنند. مطمئنا اگر چند باشگاه ایراداتی را در این زمینه داشته باشند، ما در زمینه گرفتن سهمیه مشکل خواهیم داشت و شاید نتوانیم هیچ سهمیه‌ای را برای لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم.
وی افزود: نزدیک به 200 مورد معیار از طرف AFC تعیین شده است که این‌ها از طریق چک لیست‌هایی بررسی می‌شوند تا تیم‌ها آن‌ها را رعایت کنند ما با هیچ تیمی تعارف نداریم، می‌خواهد آلومینیوم هرمزگان باشد چه گهر درود. تیم‌هایی که از امکانات کمی برخوردار باشند، جایگاهشان در لیگ برتر را از دست خواهند داد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه با بیان این که دو راهکار را برای کنار گذاشتن تیم‌های با امکانات کم پیش رو داریم، توضیح داد: یا می‌توانیم تعداد تیم‌ها را کم کنیم که شاید برای فصل آینده با 16 تیم لیگ را برگزار کنیم یا این که می‌توانیم تیم‌های که در لیگ یک شرایط بهتری دارند را جایگزین تیم‌های با امکانات کم کنیم.
کفاشیان در ادامه درباره شرایط فعلی گهر حضور در لیگ برتر فوتبال افزود: بعید می‌دانم که درود بتواند شرایط یک تیم لیگ برتری را فراهم کند، اما اگر این تیم به خرم آباد منتقل شود، شاید بتوانند کاری کنند.
علی کفاشیان که در برنامه «ورزش و مردم» حضور پیدا کرده بود، درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال نیز، خاطر نشان کرد: تمام این بازی‌ها در برنامه‌های کارلوس کی‌روش و کادر فنی اعلام شده و ما هم سعی کردیم که همان را اجرا کنیم. قبول دارم که در برنامه تیم ملی بازی‌های سنگین و خوبی نبوده، اما ما مذاکرات زیادی را انجام داده ایم . به هر حال تیم‌های خوب دنیا هم می‌‌خواهند با تیم های قوی و هم سطح خودشان بازی کنند که این، شرایط را برای ما سخت کرده است. در هر حال ما توانستیم یک بازی را با آلبانی و بشیکتاش برای بزرگسالان در نظر بگیریم، همچنین یک بازی می‌خواهیم در ایران تدارک ببینیم که برای این با دو، سه تیم صحبت‌هایی انجام شده ، اما هنوز چیزی قطعی نیست.
کفاشیان همچنین در پاسخ به این پرسش که دلیل انتخاب آیت اللهی و بهروان در هیات رییسه فدراسیون فوتبال چه بوده است؟ تاکید کرد: آقای آیت اللهی فردی است که 30 سال در فوتبال و تربیت بدنی بوده و از تجارب بسیاری برخوردار است. فراموش نکنیم که اختیارات او در هیات فوتبال استان فارس بوده که این استان نیز از طرف آسیا اول شد و در مجموع وی در حوزه وظایفش در فدراسیون و هیات فوتبال موفق عمل کرده است. همچنین آقای بهروان نیز از ناظران داوری خبره فوتبال بوده که در هیات رییسه رای آورده و اگر هم او را برای ریاست سازمان لیگ معرفی کنیم، رای خواهد آورد.
کفاشیان در پایان نیز در خصوص اعتراض روزهای اول سرمربی تیم ملی فوتبال به امکانات زیر ساختی ایران، تصریح کرد: کارلوس کی‌روش مربی با تجربه‌ای است و زمانی که سرمربی ایران را قبول کرد، شرایط را دیده بود. به هر حال وی در برخی از کشورها بوده و هر امکاناتی که درخواست کرده را برایش مهیا کرده‌اند، به همین دلیل در زمان اوایل حضورش در ایران ناراحت بود، اما الان می‌بینید که ما تمام تلاشمان را می‌‌کنیم و اولویتمان را هم این موضوع قرار داده ایم. حتی خود کی‌روش هم گفته که علاقه دارد در مواقع سخت کار را پیش ببرد و مطمئنا می‌خواهد که تیم ملی ایران به جام جهانی برود و نتیجه‌ خوب را کسب کند. اگر موارد هم جزئی بوده که ناراحت شده، طبیعی است. 

Admin بازدید : 447 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به نقل از ايلنا در اين مراسم با شکوه، حاضرين در استاديوم تختي دورود با فرياد "بچه‌ها متشکريم" بازيکنان، سرپرست و مربيان تيم گهر زاگرس را مورد تشويق قرار دادند. بازيکنان و مربيان گهر زاگرس دورود با حضور در ميان مردم به ويژه جوانان ضمن پاسخ به ابراز احساسات آنها بر ماندن تيم در لرستان و شهرستان دورود تاکيد کردند.
فرماندار دورود دراين مراسم گفت: صعود تيم فوتبال گهر زاگرس دورود در واقع نتيجه زحمات و تلاش‌هاي بيدريغ بازيکنان، مربيان و سرپرستان اين تيم بوده است.
نصرالله رشنو افزود: مسئولان محلي در حمايت از تيم گهر زاگرس طي دو سال گذشته براي کسب موفقيت تيم، از هيچ کوششي فرو گذار نکرده اند. بر خلاف شايعات و اخبار ضد و نقيضي که اين روزها مطرح شده، تيم گهر زاگرس دورود در لرستان و اين شهرستان باقي مي ماند.
وي اظهار داشت: بر اساس مذاکرات و مکاتباتي که با استاندار محترم لرستان صورت گرفته ايشان قول داده اند که تيم گهر زاگرس در دورود باقي خواهد ماند.
در ادامه اين مراسم، پيام تبريک عباس قائدرحمت، نماينده منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس قرائت شد. وي صعود پر صلابت تيم فوتبال گهر زاگرس دورود به ليگ برتر فوتبال کشور را به جامعه ورزش لرستان و عموم مردم شهيد پرور دورود تبريک گفته اند.
در مراسم امروز همچنين با اهداء لوح تقدير، شاخه گل و هداياي نقدي از بازيکنان و دست اندر کاران تيم گهر زاگرس دورود تقدير به عمل آمد.
اجراي نمايش‌هاي طنز توسط گروه‌هاي نمايش صدا و سيماي مرکز لرستان و اجراي موسيقي محلي از ديگر برنامه هاي جشن امروز در دورود بود.

Admin بازدید : 200 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

حضور هزاران نفر از هواداران گهرزاگرس دورود در ورزشگاه ذوالفقار بروجرد نقطه عطف صعود بود. از ساعت ها پیش از آغاز دیدار برگشت پلی آف بین گهرزاگرس دورود و ایرانجوان بوشهر ، هزاران هوادار مشتاق تیم از دورود به ورزشگاه ذوالفقار شهرداری بروجرد آمدند و جای جای ورزشگاه را پرنمودند و پس از صعود تیم به لیگ برتر به جشن و پایکوبی پرداختند. حضور این همه هوادار صمیمی نقطه عطف دیدار دو تیم در ورزشگاه و خارج از آن بود.

تصاویر بازی در ادامه مطلب(2)

Admin بازدید : 191 سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
گهرزاگرس دورود با حمایت هزاران هوادار خود در بروجرد به لیگ برتر صعود کرد.

تیم فوتبال گهرزاگرس دورود که بنا به تصمیم شورای تامین استان بازی برگشت پلی آف با ایرانجوان بوشهر را روز چهارشنبه در بروجرد برگزار کرد ، موفق شد با شایستگی تمام با کسب نتیجه تساوی بدون گل جواز صعود به لیگ برتر فصل آینده را کسب نماید و هزاران هوادار پرشور خود را که از دورود به بروجرد آمده بودند را با خوشحالی روانه خانه های خود کند. گهر بازی رفت را با نتیجه 1 بر 1 پایان داده بود . با این نتیجه شگفتی ساز لیگ یک فصل جاری " تیم فوتبال گهر زاگرس دورود " صفحات فصل 90-91 لیگ یک را با کارنامه ایی درخشان به پایان رساند تا نشان دهد که به رغم همه مشکلات مالی در طول فصل جاری ، راه و رسم " اراده و خواستن " را به خوبی به عرصه ظهور رساندند .

تصاویر بازی در ادامه مطلب

Admin بازدید : 186 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به زودی فایل صوتی گفت و گوی سرمربی تیم گهر زاگرس آقای مهابادی در شبکه خبر در کلوپ قرار خواهد گرفت!

Coming Soon


گهر زاگرس چگونه لیگ برتری شد؟

بیستم اردیبهشت ۱۳۹۱ در تاریخ ورزشی لرستان جاودانه شد. پیروزی شیرین گهر دورود زاگرس در بازی پلی آف در برابر ایران‌جوان بوشهر و صعود ناباورانه تیم فوتبال گهر دورود به لیگ برتر، موجی از شادی را به میان مردم دورود و دیگر مناطق لرنشین آورد. حادثه حضور نخستین نماینده فوتبال لرستان در لیگ برتر به رغم شیرینی که در کام این دیار محروم و مظلوم ریخت، نکات قابل تأملی را نیز در پی داشته است.


به علت زیاد بودن متن پست شما عزیزان میتوانید با رجوع به ادامه مطلب در این باره"گهر زاگرس چگونه لیگ برتری شد؟"اطلاعات کافی را کسب کنید


Admin بازدید : 189 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دورود - سرمربی گهر زاگرس دورود لرستان گفت: 70 درصد بازیكنان تیم فوتبال گهر زاگرس دورود در لیگ برتر حفظ می‌شوند.
http://img.irna.ir/1391/13910223/80127420/80127420-2550331.jpg

به گزارش روز شنبه ایرنا، 'داوود مهابادی' در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینكه در راستای ارتقاء جایگاه تیم فوتبال گهر زاگرس دورود در لیگ برتر 30 درصد از بازیكنان كنونی از این تیم جدا می شوند, افزود: در همین راستا حدود هفت بازیكن جدید در پست های مختلف به این تیم اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به اینكه با شرایط فعلی گهر زاگرس نمی شود در لیگ برتر تیم داری كرد، افزود: كم هزینه ترین تیم در لیگ برتر حدود 50 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت.

سرمربی گهر زاگرس دورود با بیان اینكه بازیكن خارجی به این تیم جذب نمی شوند، گفت: بازیكنان بومی لرستان كه در لیگ برتر بازی می كنند، در صورتی كه با شرایط این تیم كنار بیایند از آنها حمایت و پشتیبانی می شود.

مهابادی تصریح كرد: با این وجود بكارگیری بازیكنان بومی مستلزم پایه ایی عمل كردن است كه در نهایت تا سه چهار سال آینده می توانیم 40 تا 30 درصد بازیكنان را از بازیكنان بومی تشكیل دهیم.

وی افزود: با وضعیت بد مالی كه گهر زاگرس داشت بازیكنان تنها با همت و نیت الهی در زمین حاظر می‌شدند كه این هم متاثر از صداقتی بود كه بر تیم حاكم شده بود.
Admin بازدید : 173 دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

باشگاه گسترش فولاد تبریز خرید امتیاز تیم لیگ برتری گهر زاگرس را تكذیب كرد.
 باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریزنسبت به انتشار خبر احتمال واگذاری سهمیه تیم گهر زاگرس به تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه واكنش نشان داد.
در اطلاعیه ای كه به همین منظور از سوی روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز صادر گردید، آمده است: "خرید امتیاز تیم گهر زاگرس و سایر تیم های لیگ برتری در دستور كار این باشگاه نبوده و هرگونه اخبار مغایر با سیاست های كلان گسترش فولاد در این رابطه قویا تكذیب می شود".

در ادامه این اطلاعیه می خوانیم: " تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه گسترش فولاد تبریزهرگز بدنبال صعود مجازی به لیگ برتر نبوده و از این ظرفیت و امكان برخورداراست كه بتواند با شایستگی مجوز و سهمیه صعود به لیگ برتر را از طریق موفقیت در رقابت های لیگ دسته اول اخذ نماید

تماس با ما !

برای تماس با مدیریت با آی دی زیر تماس بگیرید

GaharZagrosLorestan@Yahoo.Com

www.gaharzagroslorestan.rzb.ir

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • سه شنبه 05 آذر 1392
  • شنبه 25 آذر 1391
  • پنجشنبه 23 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • جمعه 10 آذر 1391
  • پنجشنبه 09 آذر 1391
  • چهارشنبه 08 آذر 1391
  • سه شنبه 07 آذر 1391
  • دوشنبه 06 آذر 1391
  • شنبه 04 آذر 1391
  • جمعه 03 آذر 1391
  • پنجشنبه 02 آذر 1391
  • چهارشنبه 01 آذر 1391
  • سه شنبه 30 آبان 1391
  • دوشنبه 29 آبان 1391
  • يکشنبه 28 آبان 1391
  • شنبه 27 آبان 1391
  • دوشنبه 22 آبان 1391
  • پنجشنبه 18 آبان 1391
  • سه شنبه 16 آبان 1391
  • دوشنبه 15 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • چهارشنبه 03 آبان 1391
  • سه شنبه 02 آبان 1391
  • دوشنبه 01 آبان 1391
  • يکشنبه 30 مهر 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • پنجشنبه 27 مهر 1391
  • چهارشنبه 26 مهر 1391
  • سه شنبه 25 مهر 1391
  • دوشنبه 24 مهر 1391
  • يکشنبه 23 مهر 1391
  • شنبه 22 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • يکشنبه 02 مهر 1391
  • شنبه 01 مهر 1391
  • جمعه 31 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • شنبه 11 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • پنجشنبه 2 شهريور 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • چهارشنبه 25 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • دوشنبه 23 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • پنجشنبه 12 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • پنجشنبه 22 تير 1391
  • چهارشنبه 21 تير 1391
  • سه شنبه 20 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • شنبه 17 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • شنبه 10 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • دوشنبه 05 تير 1391
  • يکشنبه 04 تير 1391
  • شنبه 03 تير 1391
  • جمعه 02 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • دوشنبه 22 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • چهارشنبه 17 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • چهارشنبه 03 خرداد 1391
  • يکشنبه 31 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 26 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 25 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 18 ارديبهشت 1391
  • شنبه 16 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • نظرسنجی
    استیل آذین زاگرس یا گهر استیل آذین ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 609
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,415
  • بازدید ماه : 2,816
  • بازدید سال : 15,684
  • بازدید کلی : 179,885
  • ADS
    http://s3.picofile.com/file/7506506769/gaharzagros_tk_4_.gif








    گـهر

    http://axgig.com/images/51649866493550958265.png

    http://axgig.com/images/21031468860812831976.png

    http://axgig.com/images/23334167195310674956.png

    http://axgig.com/images/16155345763199003382.png

    http://axgig.com/images/39851878331792462134.png