loading...
کلوپ رسمي هواداران گهر زاگرس|Club Fans Gahar Zagros
تبليغات
بنر هاي مخصوص
بنر هاي مخصوص كلوپ

http://axgig.com/images/48763919702136251085.gif
کلوپ هواداران گهر زاگرس | Club Fans Gahar Zagros

http://atasheentezar.persiangig.com/%D8%A8%D8%B3%D9%85%20%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%20%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%AD%D9%85%D9%86%20%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%AD%DB%8C%D9%852/8.gif

::.. به کلوپ هواداران گهر زاگرس|Club Fans Gahar Zagros خوش آمید..::
برای حمایــــــت از این تیم در سایت عضو شويد.
http://s3.picofile.com/file/7506506234/gaharzagros_tk_2_.gif

چنان چه قصد تبادل بنر داشتید با آدی زیر تماس بگیرید
GaharZagrosLorestan@Yahoo.Com

www.gaharzagroslorestan.rzb.ir



فروم هواداران گهرزاگرس
فروم هواداران گهرزاگرس
با حضور در فروم هواداران و فعاليت ميتوانيد مديريت بخش را بر عهده بگيريد .

ورود به فروم با كليك بر روي بنر زير !
http://s3.picofile.com/file/7506506020/gaharzagros_tk_1_.gif

گهر ...
نيم فصل اول به پايان رسيد...
تيم محبوب ما فقط 9 امتياز به دست آورد ...
بدين ترتيب گهر شانس كمي براي ماندن در ليگ را نسبت به تيم هاي بالا جدولي دارد.
تيم براي ماندن در ليگ به چند چيز نياز دارد :
1.انجام بازي هاي خانگي در خود لرستان
2.تقويت در نيم فصل
3.در كسب نتايج اولويت برد بعد از آن مساوي ، تيم بايد در نيم فصل دوم بازي هاي كم تري را واگذار كند .
4.حمايت از سرمربي( تغيير ندادن در كادرفني )
5.جذب مهاجم سرعتي و تمام عيار
و...
درخواست ما از مسئولين:
هر كاري واسه نيم فصل اول كرديد گفتيم حتما صلاح ميدونيد اينجوري باشه..
ولي بياييد و نيم فصل دوم همت كنيد و تيم را براي جوانان لر در ليگ نگهداريد ..
فقطِ فقط ..
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چرا تنبلی می‌کنیم؟ 0 332 gahar_zagros
خشک کردن میوه جات با هوای داغ 0 237 gahar_zagros
دود دادن مواد گوشتی 0 227 gahar_zagros
کاهش 50 درصدی بودجه بیماری‌های صعب‌العلاج 0 273 gahar_zagros
استیل‌آذین گهر از هفته شانزدهم در لرستان به میدان می‌رود 0 238 gahar_zagros
چت روم 33 1710 admin
آهنگي از جنس گهر 1 288 admin
این حق است که ما این همه پول بگیریم و گهر هیچی؟ 2 373 sawxi
پست ويژه كلوپ هواداران گهر زاگرس 1 299 sawxi
حال و هواي فروم عوض شده 23 1226 admin
پیشرفت سایت 15 1067 admin
كاش گهر دورود بجاي نيكبخت ها بدنبال رازاني ها بود 0 247 gahar_zagros
شهرداری دورود فقط ۱۲۰ میلیون تومان به بازیکنان پول داده است 0 254 gahar_zagros
ارتقا کاربری کاربران 4 499 gahar_zagros
اطلاعیه های مهم کلوپ 19 1017 gahar_zagros
ظرفیت گردشگری بروجرد در غرب کشور/ صنایع دستی نیازمند توجه جدی تر 0 248 gahar_zagros
500 واحد سنگ بری در لرستان فعالیت دارند/ اشتغال 17 هزار نفر 0 233 gahar_zagros
سد ایوشان خرم آباد تا اسفندماه سال جاری آماده آبگیری می شود 0 258 gahar_zagros
لرستان آماده میزبانی مسابقات کبدی آسیایی است/ تعیین اعضای هیئت بوکس 0 228 gahar_zagros
غيبت! 1 325 gahar_zagros
“خنده بازار” سیما در میانه مصیبت زلزله زدگان 3 490 traxtor
چطور با انجمن گهر زاگرس آشنا شديد ؟ 2 430 admin
آرميتا در ديدار آقا/عکس 1 368 admin
مشعل المپیک خاموش شد 3 403 admin
دانستني های جالب 8 707 admin
تبليغ براي سايت ما 1 299 admin
مجوز استخدام 3 هزار نفر در دستگاه های لرستان اخذ شد 2 391 admin
اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر ایران 26 1725 admin
لينك پخش مستقيم شبكه افلاك ، شبكه خومو 1 770 admin
مراسم افطاری لرستانی های مقیم مرکز در دانشگاه 2 485 admin
Admin بازدید : 204 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
تهران - رییس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام كرد كه دیدار تیم های گهر و ایران جوان روز چهارشنبه در خرم آباد برگزار می شود.
1391/02/18 - 13:45

غلامرضا بهروان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، گفت: دیدار تیم های گهر زاگرس و ایران جوان بوشهر روز چهارشنبه با تصمیم سازمان لیگ به جای دورود در خرم آباد برگزار می شود.

وی ادامه داد: تغییر در زمان و مكان این دیدار با درخواست شورای تامین استان لرستان صورت گرفته است و فدراسیون هیچ نقشی ندارد.

بهروان در خصوص قانون ممنوعیت دروازه بان خارجی تصریح كرد: این قانون هنوز تصویب نشده است و نمی دانم بعضی مسایل به وسیله چه كسانی به وجود آمد.

وی بااشاره به صحبت های خود در خصوص قانون چهار تعویض برای تیم هایی كه از بازیكنان جوان سود ببرند،اظهار داشت: این تنها یك پیشنها بوده و فكر می كنم باید به تیم هایی كه از بازیكنان جوان در تركیب خود استفاده می كنند، امتیازاتی داد.

بهروان در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا، مبنی بر اینكه فدراسیون در گذشته نیز این كار را انجام داد كه با تذكر جدی فیفا روبه رو شد، گفت: اگر به این شكل باشد، نمی توانیم این كار را انجام دهیم. فكر نمی كنم فیفا به مسایل داخلی كاری داشته باشد.

رییس سازمان لیگ فوتبال كشورمان در پاسخ به سئوال ایرنا مبنی بر اینكه این مساله به طور شفاف در قانون سوم فیفا آمده است، خاطرنشان كرد: اگر به این شكل باشد باید بررسی های دقیق تری انجام دهیم.
Admin بازدید : 217 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال گهر زاگرس دورود متعلق به لرستان است و باید در این استان بماند.
خبرگزاری فارس: تیم فوتبال گهر زاگرس باید در لرستان بماند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هفته گذشته شایعه‌ فروش امتیاز تیم گهر دورود و انتقال آن از لرستان به منظور تخریب روحیه بازیکنان و دلسرد نمودن هواداران این تیم مطرح شد.

در حالی که تیم گهر زاگرس لرستان در مرحله پلی‏آف لیگ برتر حضور داشته و تنها 90 دقیقه به لیگ برتری شدن فاصله دارد، امیر عابدینی با  عنوان پدر مدیرعامل این باشگاه با یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه و عنوان کرده می‏خواهد امتیاز این تیم را در صورت لیگ برتری شدن به فروش برساند، این در حالی است که این تیم در اختیار دادستانی قرار دارد.

تیم گهر زاگرس که این فصل حضورش در لیگ یک و حتی استان در هاله‏ای از ابهام بود با تلاش و حمایت‎های مسئولان استان و مدیران این تیم (مهابادی و حیدرپور) نه تنها به لیگ دو سقوط نکرد، بلکه شرایطی پیش آمده که می‏تواند لیگ برتری شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص تیم فوتبال گهر زاگرس دورود لرستان گفت: مسئولان گهر باید بدانند که این تیم از اعتبارات استان لرستان بالغ بر میلیاردها تومان استفاده کرده و در فصل 91-90 مالکان این تیم هزینه آنچنانی برای آن نکرده‏اند.

همایون بهاروند با بیان اینکه از نظر قانونی حساب‏های مالکان این باشگاه مسدوده شده بود، تصریح کرد: گهر با زحمات و تلاش‎های سرپرست (حیدرپور)، سرمربی، بازیکنان تیم و مسئولان استانی به این مرحله رسیده است.

رئیس هیئت فوتبال لرستان تاکید کرد: مردم و مسئولان استان لرستان این‌قدر بی‏عرضه نیستند که هر کسی برای تیمشان تعیین تکلیف کند بنابراین اجازه خروج گهر از لرستان را به هیچ وجه نمی‏دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد به‏ دنبال مسائل سیاسی و نارضایتی مردم از مسئولان استان هستند، اما امکان ندارد، گهر زاگرس به استان دیگری منتقل شود.

بهاروند با بیان اینکه مردم لرستان صاحب گهر هستند، گفت: این تیم زیر نظر دادستانی کل کشور می‏باشد و بی‏شک این عزیزان گهر را حق مردم لرستان می‏دانند و از حق دفاع می‏کنند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فروش گهر به استان دیگر، توهین و بازی با احساسات مردم لرستان است.

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان به خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: تیم گهر دورود به هیچ عنوان از لرستان خارج نمی‌شود.

فرهاد نیکوخصال اظهار داشت: به علاقه‌مندان ورزش استان اطمینان می‌دهیم که تیم فوتبال گهر دورود به هیچ عنوان از استان خارج نمی‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: این تیم چه به لیگ برتر صعود بکند و چه نکند، سال آینده در لرستان می‌ماند و امکان فروش امتیاز این تیم به خارج از استان وجود ندارد.

وی افزود: اولویت نگه‌داری از تیم گهر با شهرستان دورود است و اگر مسئولان این شهر از نگه‌داری آن انصراف دهند، در مورد سایر گزینه‌های میزبانی در استان تصمیم‌گیری می‌شود.

Admin بازدید : 175 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با عرض سلام
بخشی به نام "استان لرستان" تشکیل شده است
زیر مجموعه:
درباره شهرستان ها
تاریخ استان لرستان 
آثار باستانی


روی عکس کلیک کنید


Admin بازدید : 140 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سرمربی گهرزاگرس دورود:در بازی برگشت راحت تر می توانیم نتیجه بگیریم. داود مهابادی سرمربي گهر زاگرس درود پس از تساوي مقابل ايران جوان بوشهر در پلي‌آف ليگ برتر گفت: نتيجه عادلانه بود. داود مهابادي افزود: نيمه اول کيفيت خوبي نداشت و دو تيم با احتياط بازي مي‌کردند اما نيمه دوم به مراتب بازي بهتري را شاهد بوديم. وي با بيان اينکه ايران جوان تيم خوبي است، ادامه داد: نيمه دوم موقعيت‌هاي مناسبي را ايجاد کرديم و مي‌توانستيم يکي، دو گل ديگر بزنيم، هرچند از بازيکنانم انتظار بيشتري داشتم اما در مجموع از نتيجه راضي‌ام.
مهابادي با اشاره به صحنه پنالتي که براي حريف گرفته شد، عنوان کرد: به هيچ وجه آن صحنه را پنالتي نديدم و عمدي در کار بازيکن ما نبود. با اينکه سال‌ها در مورد خطاي هند صحبت شده اما باز هم اختلاف نظرهايي وجود دارد.
سرمربي گهر زاگرس لرستان تصريح کرد: توپ در فاصله يک متري به دست بازيکن ما ساييده شد و اين نمي‌تواند پنالتي باشد که متاسفانه آقاي مظفري‌زاده در يک تصميم عجيب آن را پنالتي اعلام کرد.
مهابادي در پاسخ به سوالي که چرا مي‌خواسته تيم را از زمين بيرون بکشد، جواب داد: من دروازه‌بان تيم را صدا زدم که پيش من بيايد. بچه‌ها فکر کردند مي‌گويم همه تيم پيش من بيايند و هرگز قصد نداشتم تيم را از زمين بيرون بکشم و به بچه‌ها گفتم که به هيچ وجه از زمين بيرون نيايندکه بعد داور توپ را برداشت، من را اخراج کرد و چند حرکت خاص خودش را بي‌دليل انجام داد.
وي در مورد بازي برگشت اظهار کرد: با توجه به اينکه ميزبان هستيم، مي‌توانيم از اين امتياز استفاده کنيم و با حمايت تماشاگران بتوانيم اولين تيم ليگ برتري استان لرستان باشيم. شناخت‌مان نسبت به تيم ايرانجوان بيشتر شده و راحت‌تر مي‌توانيم در بازي بعدي کار را تمام کنيم.
مهابادي در پايان با بيان اينکه انتظار دارم هر کسي از مسئولان مي‌تواند ما را کمک کند، دريغ نکند، اضافه کرد: از همه کساني که به ما تا اينجا کمک کرده‌اند تشکر مي‌کنم. بويژه از مردم خوب استان لرستان و اميدوارم در بازي برگشت ما را مورد حمايت و لطف خودشان قرار دهند.
منبع:ایسنا
Admin بازدید : 573 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (11)

جوانان برومند امید داماش گیلان با پشتکار مثال زدنی به لیگ برتر امید کشور صعود کردند. به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ، جوانان برومند تیم فوتبال امید داماش گیلان ، با پشتکار مثال زدنی و با شایستگی هر چه تمامتر راه طولانی و سخت لیگ یک امید کشور را پشت سر گذارده و به لیگ برتر امید ایران صعود کردند و در انزلی جشن و پایکوبی به پا کردند . بازیکنان امید داماش گیلان پس از شکست امید ذوب آهن نوین و اگاهی از دیگر بازی این گروه و با کسب اطمینان از صعود به لیگ برتر همدیگر را در آغوش کشیدند و اشک شوق ریختند و از زحمات کادر فنی و اداری تیم و باشگاه داماش گیلان قدردانی نمودند. برتری و تفوق فنی بازیکنان امید داماش گیلان در این دوره از بازی ها نشان داد که این جوانان " آینده سازان فوتبال ایران " در فصل آینده لیگ برتر کشور حرف های زیادی برای گفتن دارند. این دستاورد خانواده ورزشی داماش نشان داد که باشگاه داماش گیلان راه درستی را در حمایت و سازماندهی تیم های پایه فوتبال در پیش گرفته است . این در حالی است که تیم امید داماش تهران که در ادامه مسیر به پارسه تهران تغییر نام داد نیز عنوان قهرمانی لیگ برتر تهران را از آن خود نموده بود.

تصاویر بازی در ادامه مطلب(2)

Admin بازدید : 573 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

بازی رفت ایرانجوان بوشهر و گهرزاگرس دورود با نتیجه مساوی 1 بر 1 پایان یافت. بازی رفت پلی اف دسته یک لیگ کشور بین دو تیم ایرانجوان بوشهر و گهر زاگرس دورود روز گذشته سه شنبه 12اردیبهشت در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با حضور حدود 7 هزار نفر به قضاوت سعید مظفری زاده و کمک ها علیرضا کهوری و حسین خانبان برگزار شد که در پایان تیم فوتبال گهرزاگرس دوورد موفق شد با کسب نتیجه ارزشمند تساوی 1 بر 1 این دیدار را پشت سر گذاشته و با امیدهای بیشتری برای صعود به لیگ برتر بوشهر را ترک کند.
گل های این دیدارتوسط مهدی چاهکوتاه زاده(44-پنالتی) برای ایرانجوان بوشهر و محمد غلامین(دقیقه 54) برای گهرزاگرس دورود به ثمر رسید.
در این دیدار داور میدان به خسرو پیروزان،حسین خسروی،ماکسیمو(ایرانجوان) جواد مولایی،علی واقف،حسن نجفی، صابر محمدی(گهرزاگرس دورود) کارت زرد نشان داد و داوود مهابادی سرمربی گهرزاگرس دوورد را در دقیقه 40 از زمین مسابقه اخراج کرد.
ترکیب دو تیم به ترتیب ذیل بود :
ایرانجوان بوشهر:فابیو کاروالیو،دیه گو ماکسیمو،یاسر میرفندرسکی،خسرو پیروزان،مهدی چاهکوتاه زاده(60-عزیز چنانی)،صادق گشنی(88- رضا مردانی)، ابراهیم صالحی(79-حمیدرضا زوهانی)، محمد کوتی، عبدالکریم کولی بالی،محمد فعال و حسین خسروی    سرمربی: گودرز خرمزی
گهرزاگرس دورود:پیمان شاملو،محمدرضا جلالی، محمد صادق کرمی، حسن نجفی،علی واقف،حسین بابایی(52-علی قربانی)،جواد مولایی،منصور توحیدیان(85-محمد عصار)،رضا کاردوست،محمد قاسمی نژاد و محمد غلامین(76-صابر محمدی)   سرمربی: داوود مهابادی
شرح بازی دو تیم را از نگاه سایت گل مرور می کنیم:
سایت گل : در نیمه نخست لرستانی ها تلاش داشتند با حرکات ریز و پا به توپ میانه میدان را در اختیار بگیرند و با توجه به سرعت بازیکنان هجومی خود از عمق به دروازه تیم بوشهری نزدیک شوند. خرمزی هم بازیکنانش را بیشتر برای تقابل های فیزیکی روانه میدان کرده بود تا بتواند با این حربه حریف را زمین گیر کند. نبود یک طراح در تیم ایرانجوان مشهود بود و یارگیری من تو من با گشنی باعث شد تا این تیم نتواند بازی روانی را ارائه دهد. تلاش گهری ها برای ایجاد ضد حمله بود و ایرانجوانی ها چشم به ضربات ایستگاهی داشتند تا اینکه در دقیقه 40 یک پرتاب اوت و برخورد توپ با دست مدافع تیم گهر سبب شد تا مظفری زاده نقطه پنالتی را نشان دهد. از اینجا به بعد اتفاقاتی رخ داد که فقط در لیگ های رده پایین دیده می شود.
در حالی که دروازه بان گهر هم آماده بود تا پنالتی زده شود به یکباره مهابادی که به تصمیم مظفری زاده بود تلاش کرد دست به یک جنگ روانی بزند. وی از بازیکنانش خواست تا از زمین بیرون بیایند اما سعید مظفری زاده که می دانست این فقط یک تهدید است توپ را برداشت و به کمک هایش گفت که زمین را ترک کنند. مهابادی که جدیت مظفری زاده را دید بلافاصله به بازیکنانش گفت که از زمین خارج نشوند اما داور دست بردار نبود و رای به اخراج مهابادی از روی نیمکت داد. تلاش مسئولان گهر برای منصرف کردن مظفری زاده از این تصمیم راه به جایی نبرد اما مهابادی رفت و روی نیمکت نشست و گفت که زمین را ترک نمی کند!
این رفتار وی سبب گردید تا مظفری زاده کاپیتان گهر را فرا بخواند و به او گفت فقط 5 دقیقه منتظر می ماند و اگر مهابادی به سکوها نرود بازی را تعطیل خواهد کرد. قاطعیت داور بازی عاقبت سرمربی گهر را به سکوها فرستاد و پنالتی هم به گل نشست تا نیمه نخست با همین گل خاتمه یابد.
بی تردید در مورد تصمیم داور باید کارشناسان داوری اظهار نظر کنند اما رفتار مهابادی به هیچ عنوان زیبنده بود و این رفتارها سالهاست همه جا منسوخ شده است.
نیمه دوم: گهر با آگاهی کامل از اینکه گل زدن در دیدارهای حذفی در خانه حریف تا چه اندازه ارزشمند است نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و دقایقی  را روی دروازه تیم قرمز پوش بوشهری خیمه زدند.حاصل این بازی هجومی و فکورانه ثبت گل برتری بود و در ادامه هم ایرانجوان نتوانست در قد وقواره یک مدعی ظاهر شود. نگاهی منصفانه به بازی رای به برتری بازی منطقی تیم داوود مهابادی می دهد. تیمی که در همه نقاط زمین می دانست چه می خواهد و براساس همین خواستن گام برمی داشت. شاگردان خرمزی هیچگاه به بازی سرعت ندادند و گویا تحت تاثیر جو روزهای اخیر بوشهر خود را صعود کرده می دانستند. آرایش ظاهری برخی بازیکنان این تیم نشان می داد که آنها بیش از آن که به حریف توجه کنند به « خود» توجه کرده اند! تساوی کار را به بازی برگشت کشاند با این توضیح که حالا شانس تیم گهر بیشتر است.
شرح گل:(یک بر صفر- ایرانجوان) ضربه پنالتی را چاهکوتاه زاده بر خلاف جهت حرکت شاملو به گل تبدیل کرد.
(یک بر یک- گهرزاگرس دورود ) روی یک کرنر از سمت راست دروازه ایرانجوان توپ ارسال شد. در یک رفت و برگشت غلامین صاحب توپ گردید و با ضربه ای دقیق طاق دروازه را فرو ریخت.
ستاره:رضا جلالی(گهر) در خط دفاعی تیمش یک رهبر تمام عیار بود. البته از بازی خوب صادق کرمی هم نمی توان گذشت.

تصاویر بازی در ادامه مطلب

Admin بازدید : 192 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
باشگاه فوتبال گهر زاگرس دورود یک باشگاه فوتبال ایرانی در شهر دورود ، استان لرستان می‌باشد که در لیگ آزادگان ایران بازی می‌کند. این باشگاه پیش از این تحت امتیاز باشگاه داماش گیلان اداره میشد که با صعود تیم فوتبال داماش گیلان به لیگ برتر و الزامات AFC تغییر نام داد و صاحب هیات مدیره، مدیرعامل و ساختار اداری جداگانه شد.

این تیم تحت امتیاز باشگاه داماش گیلان در تیر ماه 1385 تأسیس شده‌است و باشگاه گهر زاگرس دورود در سال 1390 بنیانگذاری شده است. و از آن پس تمرینات این تیم در شهر دورود پیگیری میشود، پیش از این تمرینات تیم در تهران برگزار می‌شد.

اداره و مدیریت این تیم طبق توافقنامه‌ای رایگان و به مدت نامعلوم بین باشگاه داماش گیلان و مسئولان استان لرستان به ایشان واگذار شد.

گهر زاگرس دورود
نام کامل    باشگاه گهر زاگرس دورود
بنیانگذاری    تیر ۱۳۸۵
ورزشگاه    ورزشگاه تختی دورود
گنجایش    ۱۰۰۰۰
مالک    باشگاه داماش گیلان (امتیاز تیم)
مدیرعامل    پرچم ایران اسماعیل حیدرپور
سرمربی    پرچم ایران داوود مهابادی
لیگ    لیگ آزادگان
فصل قبل    گروه اول - ۱۱


Admin بازدید : 177 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
مهابادی تصریح کرد:ایران جوان را به عنوان مانع بزرگی برای صعود به لیگ برتر از پیش رو خواهیم برداشت و لیاقت آن را نیز داریم؛ لایق ترین وشایسته ترین تیم برای لیگ برتری شدن هستیم .

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود لرستان (نامی گویاتر از گهر زاگرس) در خصوص صحبت های رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی تبریز نیز عنوان کرد: راجع به حرفهای دیگران به هیچ وجه کاری ندارم و حرفی هم نخواهم زد، همین که با دست خالی به این مرحله رسیده ایم خیلی چیز ها را ثابت می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه تیمم به حق نام گهر را یدک می کشد گفت: پیشرفت بازیکنانم آنقدر فوق العاده بوده که این موضوع قابل لمس است، همیشه گهر ارائه گر بازی های زیبا و هجومی است چیزی که همگان آنرا می پسندند.

مهابادی گفت: با پتانسیلی که تیمم داشته تنها استحقاقش حضور در لیگ برتر است.

سرمربی گهر با اعلام اینکه روز اول که شروع کردیم هدف ما این بود که جزء 5 تیم اول لیگ شویم،یادآورشد: بچه های ما توان صعود به لیگ برتر را دارند و ما همه تلاش خود را برای رسیدن به هدفمان به کار می گیریم.

مهابادی با بیان اینکه لطف خداوند شامل گهر مظلوم شده ، تصریح کرد: برای ما مبارزه کردن در بوشهر یا دورود فرقی نمی کند و تیم ما نشان داده مکان بازی برایش مفهومی ندارد و کسب امتیازات متعدد در بازیهای خارج از خانه این را نشان داده است.

وی گفت: هم قسم شده ایم با صعود به لیگ برتر خیلی چیزها را ثابت کنیم و جواب محبتهای هواداران پرشور لرستانی گهر زاگرس را بدهیم.


ما هم امیدواریم که تیم گهر با حضور خود در لیگ برتر دل مردمان استان لرستان را شاد گردد


Admin بازدید : 185 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

موقعیت جغرافیایی
گهر از فراز سن بران

گهر شامل ۲ بخش به نام‌های گهر بزرگ (کله گهر) و گهر کوچک (کره گهر) می‌باشد. دریاچه گهر بزرگ حدود یک و نیم کیلومتر درازا و ۴۰۰ تا ۸۰۰ متر پهنا و ۴ تا ۲۸ متر ژرفا دارد. اگر از الیگودرز به سمت گهر بروید ابتدا گهر کوچک را می‌بینید سپس به گهر بزرگ در مرز شهرستان دورود می‌رسید ولی اگر از دورود یا ازنا حرکت کنید پس از کمی پیاده روی به سمت کیگوران، الیگودرز به دریاچه گهر کوچک می‌رسید.
ساحل این دریاچه به جز قسمت مدخل دریاچه (ضلع غربی) و قسمت مقابل‌اش (ضلع شرقی) که ساحلی ماسه‌ای دارد و برای شنا مناسب است در سایر نقاط دارای ساحلی صخره‌ای است که برای شنا مناسب نیست. در قسمت پایین دریاچه، جنگلی انبوه وجود دارد که در شرف نابودی است. در قسمت بالای آن نیز جنگلی انبوه وجود دارد که این جنگل هم در معرض خطر نابودی است. از قسمت بالا، جوی آبی به دریاچه می‌ریزد که ادامه آن به دریاچه‌ای دیگر منتهی می‌شود. با حدود ۴۰ دقیقه پیاده روی می‌شود به این دریاچه (گهر دوم یا گهر پایین) رسید. عمق آن کم است و ماهیان کف دریاچه را با کمی دقت می‌شود به خوبی دید. جریان ورودی آب دریاچه ۱۰ فوت مکعب بر ثانیه و جریان خروجی آن حدود ۲۰ فوت مکعب بر ثانیه می‌باشد. علت افزایش حجم آب خروجی دریاچه وجود چشمه‌های در قسمت تحتانی آن است.آب اصلی تامین کننده در یاچه از طریق رودخانه ورودی آن یعنی رودخانه تاپله‌است که دارای آبی بسیار خنک ورنگی شفاف و بلورین با بستری مملو از سنگ ریزه یا قلوه سنگ است که بدون افت و با کمی شتاب وارد دریاچه کوچک می‌شود و پس از طی مسافتی کوتاه وارد دریاچه گهر می‌شود.
ماه‌های تیر و مرداد بهترین زمان سفر به این دریاچه‌است. یکی از دره‌های بسیار زیبا اطراف دریاچه گهر به دره نی‌گاه معروف است که پوشیده از شقایق‌های رنگی و لاله واژگون است. منطقه حفاظت شده اشترانکوه در محدودهٔ شهرستان‌های الیگودرز و ازنا و دورود واقع شده‌است.


میزان بارش در منطقه

میزان بارش سالانه در منطقه گهر حدود ۹۳۱ میلی متر است که بیشتر بصورت بارش برف می‌باشد در سال‌های پر برف سطح دریاچه یخ می‌بندد.
پوشش گیاهی

درختان بلوط، بید، بادام، پسته وحشی، گلابی وحشی، چنار، نارون، بلوط مازو، گردو، انجیر، زبان گنجشک، سیب، زالزالک، ارژن، کنار کهور، انار، گز، و موی وحشی می‌باشد. گل‌های لاله واژگون، شقایق، زنبق و لاله وحشی تاج خروسی و اختر می‌باشند.
حیات وحش

دریاچهٔ گهر زیستگاه مناسبی برای آبزیان و دیگر حیوانات وحشی است. منطقه حفاظت شده اشترانکوه با حیات وحش متنوع شامل حیواناتی است از قبیل بز، قوچ، آهو، کل، پلنگ، گرگ، گراز، خرس قهوه‌ای، کفتار، روباه، شغال، خرگوش و انواع پرندگان مانند عقاب، کبک، شاهین، تیهو و آبزیان مانند مارماهی، لاک پشت، قورباغه و ماهی قزل آلای رنگین کمان و خال قرمز در این دریاچه زیست می‌کنند
تاریخچه

غلب اروپائیان و سیاحان این دریاچه را به نام دریاچه ایران می‌شناسند که این شناخت حاصل معرفی یک زن انگلیسی بنام ایزابلالوسی بیشوپ است که در سال ۱۸۹۰ میلادی توانست مدت ۳ماه در این منطقه تحقیق کرده و هزار کیلومتر راهپیمایی کند ولی باتوجه به اسناد معتبر تاریخی اولین کسی که موفق به کشف دریاچه گهر شد یک زمین شناس اتریشی به نام (آ-رودلر) بود که در سال ۱۸۸۸ میلادی موفق شد نام خود را به عنوان کاشف دریاچه گهر در تاریخ ماندگار کند. اولین و قدیمی ترین تصویر مستند تهیه شده از این دریاچه نیز در سال ۱۸۹۱ میلادی گرفته شده‌است که به یک سیاح فرانسوی بنام ژان ژاک دومرگانتعلق دارد
نحوه شکل گیری

گهر به احتمال زیاد در اثر وقوع زمین لرزه‌ای بزرگ به وجود آمده‌است. این دریاچه بر روی گسل اصلی امروزی زاگرس قرار دارد. بنابراین احتمالاً در اثر جنبش گسل دورود و رویداد یک زمین لغزش سنگ ریزش تشکیل شده‌است


دسترسی

دسترسی به این دریاچه به وسیله خودرو از طریق شهرهای دورود و الیگودرز امکان‌پذیر است. نزدیک ترین راه برای دسترسی به این دریاچه از مسیر شهرستان الیگودرز است.[۳] راه قدیمی مالرو و عشایری گدار (دره دزدان) است که در فاصله تقریبی ۲۷کیلومتری جاده الیگودرز به شول آباد، به سمت غرب (پل رودخانه مورزرین) تا آغاز تنگ «هولیون» و «تابله» می‌توان به دو قسمت «بالادره گهر» و «دره گهر» تقسیم کرد. از ویژگیهای «بالا دره گهر» وجود بیدستانهایی است که در ساحل شرقی دریاچه گهر بزرگ گسترده‌است. در هرحال باید اذعان داشت که راه دسترسی مناسب با کمترین پیاده روی نسبت به راههای دیگر همان مسیر الیگودرز (مورزرین- تابله) به گهر است، که بدلایل مختلف از جمله وجود چشمه ساران متعدد و گوارا و رودخانه خروشان و نیز دسترسی و راحتی مسیر یکی از راههای ارتباطی مناسب به شمار می‌رود. مسیر دورود به دریاچه شمال یک ساعت با خودرو و چهار ساعت و نیم پیاده روی است و مسیر الیگودرز شامل دو ساعت با خودرو و یک ساعت و نیم پیاده روی است. کوهنوردانی که به قله‌های اشترانکوه صعود می‌کنند معمولاً برای رسیدن به گهر از مسیر روستای طیان حرکت می‌کنند. برای رفتن از مسیر طیان می‌توان از راه‌آهن تهران - خرمشهر استفاده کرد و در ایستگاه دربند بعد از ایستگاه ازنا از قطار پیاده شد. راه رسیدن به دریاچه گهر از شهرستان الیگودرز، تقریبا ۷۰ کیلومتر است که هشت کیلومتر آن، مسیری با شیب ملایم به صورت مالروست، حال آنکه مسیر دسترسی به دریاچه از مسیر دورود تا چشمه خیه، نزدیک ۱۷ کیلومتر جاده آسفالته‌است و از چشمه خیه تا دریاچه گهر، ۱۸ کیلومتر مسافت مال‌روست و همین سبب شده‌است که بیشتر گردشگران، مسیر شهرستان الیگودرز را برای رسیدن به دریاچه انتخاب نمایند

منبع : کلیک کنید

Admin بازدید : 186 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
درياچه «گهر» يکي از زيباترين درياچه‏هاي طبيعي و آب شيرين ايران و از جاذبه‏ هاي بي‏نظير گردشگري استان لرستان است.
به گزارش افکار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ اين درياچه که در ۲۵ کيلومتري جنوب شرق شهرستان دو رود قرار دارد، داراي طول تقريبي ۱۷۰۰ متر و عرض متوسط ۵۰۰ متر است. 

درياچه گهر برخلاف بسياري از درياچه‏هاي کوهستاني ايران هميشه پر آب است و سطح آب آن در تابستان و زمستان به يک اندازه است. 

آب درياچه از طريق يک رودخانه کوچک که از برفاب کوه‏هاي «اشترانکوه » شکل گرفته و همچنين چشمه‏هاي کف درياچه تامين مي‏شود و آب شيرين و گوارايي است.
گفته مي‏شود در منطقه اشترانکوه خرس قهوه‌اي، پلنگ، گرگ، آهو، بز کوهي، شغال، گراز، خرگوش، عقاب، شاهين و کبک وجود دارد. در صعود زمستاني احتمال مشاهده گرگ زياد است و در تابستان‏ها معمولا فقط گرازها شجاعت اين را دارند که به انسان‏ها و چادرهايشان نزديک شوند. 


در شرق درياچه اصلي گهر که «کله گهر» نيز ناميده مي‏شود درياچه بسيار کوچک‌تري به نام درياچه دوم گهر يا «کره گهر» وجود دارد.
تماس با ما !

برای تماس با مدیریت با آی دی زیر تماس بگیرید

GaharZagrosLorestan@Yahoo.Com

www.gaharzagroslorestan.rzb.ir

تعداد صفحات : 29

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • سه شنبه 05 آذر 1392
  • شنبه 25 آذر 1391
  • پنجشنبه 23 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • جمعه 17 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • جمعه 10 آذر 1391
  • پنجشنبه 09 آذر 1391
  • چهارشنبه 08 آذر 1391
  • سه شنبه 07 آذر 1391
  • دوشنبه 06 آذر 1391
  • شنبه 04 آذر 1391
  • جمعه 03 آذر 1391
  • پنجشنبه 02 آذر 1391
  • چهارشنبه 01 آذر 1391
  • سه شنبه 30 آبان 1391
  • دوشنبه 29 آبان 1391
  • يکشنبه 28 آبان 1391
  • شنبه 27 آبان 1391
  • دوشنبه 22 آبان 1391
  • پنجشنبه 18 آبان 1391
  • سه شنبه 16 آبان 1391
  • دوشنبه 15 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • چهارشنبه 03 آبان 1391
  • سه شنبه 02 آبان 1391
  • دوشنبه 01 آبان 1391
  • يکشنبه 30 مهر 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • پنجشنبه 27 مهر 1391
  • چهارشنبه 26 مهر 1391
  • سه شنبه 25 مهر 1391
  • دوشنبه 24 مهر 1391
  • يکشنبه 23 مهر 1391
  • شنبه 22 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • يکشنبه 02 مهر 1391
  • شنبه 01 مهر 1391
  • جمعه 31 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • شنبه 11 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • پنجشنبه 2 شهريور 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • جمعه 27 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • چهارشنبه 25 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • دوشنبه 23 مرداد 1391
  • شنبه 21 مرداد 1391
  • پنجشنبه 19 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • شنبه 14 مرداد 1391
  • جمعه 13 مرداد 1391
  • پنجشنبه 12 مرداد 1391
  • چهارشنبه 11 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • سه شنبه 03 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • جمعه 30 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • يکشنبه 25 تير 1391
  • شنبه 24 تير 1391
  • پنجشنبه 22 تير 1391
  • چهارشنبه 21 تير 1391
  • سه شنبه 20 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • شنبه 17 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • چهارشنبه 14 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 12 تير 1391
  • شنبه 10 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • دوشنبه 05 تير 1391
  • يکشنبه 04 تير 1391
  • شنبه 03 تير 1391
  • جمعه 02 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • دوشنبه 22 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • چهارشنبه 17 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • چهارشنبه 03 خرداد 1391
  • يکشنبه 31 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 26 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 25 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 18 ارديبهشت 1391
  • شنبه 16 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • نظرسنجی
    استیل آذین زاگرس یا گهر استیل آذین ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 779
  • بازدید سال : 13,647
  • بازدید کلی : 177,848
  • ADS
    http://s3.picofile.com/file/7506506769/gaharzagros_tk_4_.gif








    گـهر

    http://axgig.com/images/51649866493550958265.png

    http://axgig.com/images/21031468860812831976.png

    http://axgig.com/images/23334167195310674956.png

    http://axgig.com/images/16155345763199003382.png

    http://axgig.com/images/39851878331792462134.png